2011年3月2日星期三

火箭 . 使者



Here we go, come with me
There's a world out there that we should see
Take my hand, close your eyes
With you right here, I'm a rocketeer

Let's fly
Up, up here we go
Up, up here we go
Let's fly
Up, up here we go, go
Where we stop nobody knows, knows


喜欢这首歌,
特别是这段.

哪天,
可能会有这个他出现,
带我到处走透透,
带我开拓视野,
带我见识世界的美.
手牵手的,
渡过快乐时光.
没烦恼,无忧虑的...
自由自在.


嗯,
这梦想,
得需要时间去实现.
或许,
不可能实现...

那到时候,
我得自己当背包客了^^"
呵呵~


:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

我,
每次听这首歌会想起他.

hiányzol,
:*

没有评论: