2010年8月3日星期二

:幸福 . 味道:





今天傍晚,

我和他聊天.

只是简单的话题.

Me
good afternoon :P

8:04pm Istvan
thank you :) good early evening :)

8:04pm Me
hehee...

have u eaten ur lunch? :)

8:05pm Istvan
just finished :)

how are u Little Steff? :)

8:06pm Me
im fine thank you^^

self cook spaghetti as dinner :P

wanna try?hahaa :D

8:07pm Istvan
if i could :)

8:07pm Me
resevered!! for istvaaaan :D

8:08pm Istvan
u better if ull eat the rest tomorrow.. if u waiting for me......:)

8:09pm Me
hehee

i'll save money fly over to ur place and cook for u ^^

but.....1 thing.....not PRO restaurant type o!!!

8:10pm Istvan
come on :)

i think u can cook good :)

哈,他很可爱吧~

我当然想煮东西给他吃呀~

好让他感受下我想给他的幸福味道.

我,

感到幸福.

可以与他小聊天,说笑,

都感得开心^^

很傻呵~

他也有小小理想滴,

他会到cyprus努力存钱,

然后再开个改装脚车店.

他对着一方有兴趣哦~

改的也是那种复古的脚车,

把复古脚车改得很时尚哦~

拍手***

我,

会一直在这里默默支持他,

为他加油打气.

愿他

美梦成真,

心想事成.






[你,嗅到幸福. 味道 吗?]

没有评论: